دریافت مجوز راه اندازی فست فود

قیمت-مجوز-فست-فود

دریافت مجوز راه اندازی فست فود

همان طور که می دانید امروزه روی آوردن افراد به فست فود بیش تر از قبل شده است زیرا مشغله افراد زیاد است و فرصت تهیه غذا ندارند به همین خاطر اکثر افرادی که وارد شغل رستوران فست فود می شوند بسیار پر درآمد و موفق عمل می کنند. اگر شما هم در فکر راه اندازی فست فود هستید باید بگوییم راه خوبی را انتخاب نموده اید ما هم این جا هستیم تا به شما راهنمایی ها و کمک های لازم را بکنیم، شما عزیزان خوب می دانید که برای راه اندازی فست فود به لوازم و تجهیزات و افراد زیادی نیاز است اما قبل از همه این ها شما باید مجوز تهیه کنید. زیرا شما با جان مردم سر و کار دارید و قرار است جمعیت زیادی وعده های غذایی خود را از شما خریداری کنند پس قطعا به یک سری مجوز ها نیاز است اگر با ما همراه باشید در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که در اصل مجوز چیست و از کجا باید آن را تهیه کرد. برای کسب اطلاعات بیش تر تا پایان این مقاله آقای طبخ  را همراهی نمایید.

دریافت مجوز راه اندازی فست فود

مجوز فست فود چیست؟

برای راه اندازی هر فست فودی باید مجوز تهیه کنید حال فرقی نمی کند مکان فست فود شما کوچک است یا بزرگ، در کدام محله و یا شهر است در هر صورت باید مجوزی برای آن بگیرید. مجوز فست فود در واقع برگه ای است که نشان می دهد شما تحت عنوان قوانین و مقررات و زیر نظر ادارات و بهداشت اقدام به راه اندازی فست فود نموده اید و قصد دارید از این طریق خدمات رسانی کنید و هم چنین کسب درآمد نمایید با این وجود پس از شروع کار از هیچ وزارت خانه و هیچ اداره ای برای جلوگیری از کسب و کار شما اقدام نمی کنند زیرا شما از قبل تمهیدات لازم را انجام داده اید و اجازه چنین کاری به صورت کتبی صادر شده است که می توانید به مشتریان و یا دیگر مسئولین چنین برگه ای را نشان دهید. حال ممکن است با خود بگویید از کجا می توان مجوز فست فود تهیه کرد؟ اگر بند بعد را به دقت مطالعه کنید متوجه خواهید شد که به طور کامل این موضوع را شرح داده ایم.

 

مجوز راه اندازی فست فود را چگونه و از کجا تهیه کنیم؟

برای گرفتن مجوز راه اندازی فست فود باید به ادارات موجود در مرکز استان خود مراجعه کنید و نامه ای تحت عنوان راه اندازی فست فود بدهید در این صورت با انجام تحقیقات لازم و بررسی توانایی ها و صلاحیت های شما تصمیم می گیرند که این اجازه را به شما بدهند، در این صورت شما موفق به اخذ مجوز راه اندازی فست فود می شوید و از آن پس شما در مقابل غذایی که به مشتریان خود می دهید مسئول هستید و سلامتی آن ها تضمین کار شما است در غیر این صورت ممکن است مجوز شما لغو و به کلی فست فود شما پلمپ شود. پس همان طور که گرفتن مجوز راه اندازی فست فود سخت است نگه داری آن نیز دشوار است و باید در حفظ آن تلاش کرد. برای آشنایی با دیگر نکاتی در مورد فست فود لطفا با ما همراه باشید.

 

قیمت مجوز راه اندازی فست فود

نکاتی جهت اخذ مجوز راه اندازی فست فود

هنگامی که مجوز راه اندازی فست فود را گرفتید و فست فود خود را دایر نمودید باید حتما توجه داشته باشید که به درست ترین شیوه عمل کنید زیرا ممکن است هر چند وقت یک بار از وزارت بهداشت و دیگر ادارات برای بازرسی و بازدید از کیفیت و درستی کار شما اقدام کنند به همین منظور بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • بهداشت محل و آشپز خانه خود را رعایت کنید.
  • از بهترین و مرغوب ترین مواد غذایی برای تهیه فست فود استفاده کنید.
  • با مشتریان خود خوش برخورد و با احترام باشید.
  • قیمت فست فود را منصفانه دریافت کنید.
  • از کارمندان و حسابداران بخواهید دقیق و مرتب و تمیز کار کنند.
  • خوش قول و دقیق باشید و فست فود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهید.
  • و غیره…

با رعایت چنین نکاتی هرگز مجوز فست فود شما سلب نخواهد شد حتی ممکن است از شما به عنوان بهترین فست فود هم تقدیر شود پس سعی کنید بهترین باشید.

0/5 (0 Reviews)
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *