انتخاب بهترین فر پیتزا برای رستوران شما کدام است؟

انتخاب-فر-پیتزا
آیا میدانید بهترین فر پیتزا برای رستوران شما کدام است؟ با بهترین فر پیتزا ریلی یا صندوقی آشنایی دارید؟ اگر فست فود یا رستوران خود را به تازگی افتتاح کرده یا قصد دارید آن را گسترش دهید حتما باید با بهترین فر پیتزا آشنایی داشته باشید، پس به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه ی این مطلب از آقای طبخ را از دست ندهید. محصولات بیشتر: تجهیزات فست فود

محصولات بیشتر: تجهیزات فست فود

انواع فر پیتزا صنعتی

قبل از آشنایی با بهترین فر پیتزا برای کسب و کار خود لازم است با انواع فر پیتزا و تفاوت انواع فر پیتزا آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: تفاوت فر پیتزا ریلی و صندوقی

فر پیتزا صندوقی

همانطور که از نام این نوع فرپیتزا مشخص است این فر شبیه به صندوق بوده و از جنس استیل می باشد. داخل این فر آجر نسوز یا سنگ به کار رفته است. فر صندوقی یا کتابی به صورت یک طبقه یا دو طبقه با ظرفیت های ۷، ۹ و ۱۸ بشقاب به بازار عرضه شده است.

خرید: فر پیتزا صندوقی دو طبقه

بیشتر بخوانید: کیفیت پخت پیتزا در فر صندوقی

خرید: فر صندوقی پیتزا یک طبقه

فر پیتزا صندوقی

فر پیتزا ریلی

این نوع از فر سرعت بالایی در طبخ و آماده سازی پیتزا دارد. همچنین در ابعاد و مدل های مختلف تولید شده است. طرز کار فر پیتزا ریلی بسیار ساده می باشد، در حقیقت دمای داخل فر معمولا بین ۲۹۰ تا ۳۲۰ درجه سیلسیوس قابل تغییر است. برای آماده سازی پیتزا تنها لازم است بشقاب پیتزا را از دهانه ی پشتی وارد فر کرده و در این صورت ریل ها شروع به حرکت خواهند کرد. بعد از حرکت ریل و رسیدن پیتزا به نقطه ی پایان میتوانید آن ها را از فر خارج نمایید.

خرید: فر پیتزا ریلی S 3040

خرید: فر پیتزا ریلی مدل ۲۰۴۰N

فر پیتزا گردان

این فر نیز از جنس استیل و دارای درب های شیشه ای است، فر پیتزا گردان میتواند پیتزا را در مدت ۵ دقیقه آماده نماید.

در واقع برای پاسخ به سوال بهترین فر پیتزا برای رستوران شما کدام است؟ باید گفت که انتخاب بهترین نوع فر بستگی به توقعی است که شما از فر پیتزا دارید، اولین انتظاری که از فر پیتزا میتوان داشت پخت یکنواخت پیتزا در سریع ترین زمان ممکن است، اما به غیر از این انتخاب فر پیتزا باید با توجه به حجم کاری، فضای آشپزخانه، نوع پیتزا و تعداد مشتریان تعیین شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید انواع فر پیتزا

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین فر پیتزا

برای انتخاب بهترین فر پیتزا جهت استفاده در فست فود، رستوران، کافی شاپ و… باید به نکات ذیل توجه داشته باشید. لازم به ذکر است انتخاب بهترین فر خانگی برای پخت پیتزا چندان کار دشواری نیست چرا که حجم کاری و تعداد پخت پیتزای خانگی چندان زیاد نیست.

  • نوع پیتزا

از جمله نکات مهم برای انتخاب فر پیتزا، نوع پیتزایی است که در منوی خود داشته و قصد دارید به مشتریان خود ارائه دهید، در واقع برای آماده سازی انواع پیتزاهای آمریکایی استفاده از فرهای ریلی و برای آماده کردن انواع پیتزای ایتالیایی فر صندوقی یا تنورهای سنتی مناسب تر هستند.

نوع پیتزا

  • زمان آماده سازی پیتزا

قطعا زمان آماده کردن و ارائه ی پیتزا به مشتری در جذب مشتریان بیشتر اهمیت بالایی دارد، هرچه زمان آماده سازی و سرو پیتزا برای مشتری طولانی شود مشتریان ناراضی تر خواهند شد، به همین دلیل بهتر است اگر مشتریان زیادی دارید و باید غذاهای مختلفی را خیلی زود آماده کنید از فر ریلی استفاده نمایید چرا که زمان پخت پیتزا با فر صندوقی طولانی تر خواهد بود.

زمان آماده سازی پیتزا

  • ظرفیت آشپزخانه

همانطور که میدانید در آشپزخانه های کوچک باید تا حد امکان از دستگاه ها و وسایلی استفاده نمایید که فضای کمتری را اشغال می کنند. فر پیتزا صندوقی در ۲ مدل رومیزی و ایستاده تولید و عرضه می شوند و خریداری فر پیتزا صندوقی به صورت رومیزی برای فضاهای کوچک نسبت به فر پیتزا ریلی مناسب تر است.

البته شما میتوانید با توجه به ابعاد مورد نظر خود و با در نظر گرفتن ظرفیت آشپزخانه انواع فر پیتزا ریلی ، صندوقی و… را به مجموعه ی آقای طبخ سفارش دهید، آقای طبخ قادر به ساخت انواع فرپیتزا با ابعاد سفارشی شما می باشد.

  • پخت یکنواخت پیتزا

پیش تر هم اشاره کردیم که تمامی فر پیتزا صنعتی که معرفی کرده ایم قادر به پخت انواع پیتزا به صورت یکنواخت می باشند اما پیتزاهای آماده شده در فرهای ریلی به صورت یکنواخت تر پخته شده و رطوبت موجود در نان را حفظ خواهد کرد.

پخت یکنواخت پیتزا

  • صرفه جویی در انرژی

پخت پیتزا با فرهای صندوقی به دلیل خروج حرارت زیاد از آن ها سبب گرم شدن محیط خواهد شد لازم به ذکر است مصرف گاز در فر صندوقی پیتزا در حدود ۴ متر مکعب در هر ساعت می باشد.

اما فرهای گردان پیتزا در مدل های قدیمی دارای عایق کاهگل ، آجر و سنگ بوده و باید برای نصب آن از بنا کمک گرفته می شد و در نمونه های جدید از عایق پشم برای جلوگیری از اتلاف حرارت استفاده شده است. مصرف برق و گاز در فرهای ریلی صنعتی بالاتر می باشد.

قیمت فر پیتزا برای فست فود

برای استعلام قیمت فر پیتزا سنگی ، صندوقی، ریلی، فر حرفه ای پیتزا میتوانید با کارشناسان فروش آقای طبخ در تماس باشید.

2/5 (1 Review)
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *